آخرین اخبار
کد مطلب: 124811
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري:
ساخت بيمارستان توسط سپاه در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1396/01/17 09:55:46
نمایش : 1377
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري از پيگيري ساخت يک بيمارستان در استان چهارمحال و بختياري خبر داد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان،به نقل از جهانبين نيوز؛ سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري، در گفتگو با خبرنگار بسيج، اظهار کرد: در سال اقتصاد مقاومتي: توليد-اشتغال، از همه امکانات سپاه و بسيج در راستاي تحقق فرامين و منويات مقام معظم رهبري و جامه عمل پوشاندن به شعار سال بهره مي‌گيريم.

وي افزود: چهارمحال و بختياري يکي از مناطق بکر و گردشگرپذير کشور است و در سال ۹۶ نيازمند توجه بيشتر مسئولان در زمينه‌هاي توسعه زيرساخت‌ها و ايجاد اشتغال و کاهش آمار بيکاري جوانان است.

سردار اکبري با اشاره به نياز به خدمات درماني و پزشکي بيشتر از پيگيري‌هاي انجام شده براي ساخت بيمارستان توسط سپاه در استان خبر داد و تاکيد کرد: بر اساس پيگيري‌هاي انجام شده و قول مساعد مسئولان ارشد سپاه، بيمارستاني با امکانات روز و پيشرفته براي استفاده کارکنان نيروهاي مسلح، بسيجيان و اقشار مختلف مردم استان چهارمحال و بختياري ساخته مي‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: در حال حاضر نيز کلينيک تخصصي و فوق تخصصي امام رضا (ع) سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) در شهرکرد بصورت شبانه روزي با بخش‌هاي مختلف سونوگرافي، قلب و عروق، ارتوپدي، بينايي سنجي، تزريقات و پانسمان، پزشک عمومي، نوارقلب، فيزيوتراپي، زنان و مامايي و... به آحاد مردم خدمت‌رساني مي‌کند.

انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس